All 59 audio Reviews


[Koomie] Dance with me! [Koomie] Dance with me!

Rated 3.5 / 5 stars

Lmao

I can hear that your songs are definitely general Garageband loops. Personally I dislike Garageband or using loops, but this is actually how I got started. I ended up playing with garageband so much that I wanted to make genuine music and eventually got better at it. Though they may be loops I can hear that you at least have good sound coordination for the most part, which is key.



Vikings On Toilets Vikings On Toilets

Rated 5 / 5 stars

Lmao

I pictured a fleet of vikings taking shits on toilets sailing across the frozen ocean...

The only thing I have to suggest is maybe bringing the guitar a little forward and increasing high-end just a tad so it stands out just a bit more. Excellent work bro :D



The Clash Between The Clash Between

Rated 5 / 5 stars

Wow

I think I may have found another artist for my ipod lmao, I've heard very few good Post rock songs on Newgrounds, I love this track... thanks for that other review btw lol.


tootsie10 responds:

thanks for the review, i would be happy to be on your ipod!


Deadmau &amp;gt;*-*&amp;lt;Strobe Remix&amp;gt;*-*&amp;lt; Deadmau >*-*<Strobe Remix>*-*<

Rated 4 / 5 stars

Not bad.

To be honest I don't like Deadmau5, but this wasn't that bad.


People find this review helpful!

Dead Hero (demo remix) Dead Hero (demo remix)

Rated 5 / 5 stars

Lmao

I was sitting here like damn... this makes me think of Kurt Cobaine and I look down and half the reviews are about him.


People find this review helpful!
Gunshy responds:

this song is about him. and some others. but mostly him.


Asthetic Asthetic

Rated 5 / 5 stars

Lol

This is definately interesting lol, I wish the beat would have kicked in sooner, but I like this in a weird way, it's so ... charming I guess you could say lol. I ficed the drums on that piece you reviewed if you where wanting to look back into that, thanks for that review btw.


FlightPattern responds:

Hey no prob I'll check it out. Thanks for returning the favor.


All Alone Now All Alone Now

Rated 5 / 5 stars

Wow...

I'm positive that if you keep it up you can go somewhere big with this stuff.


Aviated responds:

ha thanks and ill try, im workin on another like this so we'll see how it turns out lol, but thanks again for the review


stay aviated stay aviated

Rated 5 / 5 stars

This is beautiful stuff man,

You asked me for some tips but I can see you already have me beat easily. I would kill for a midi key board so I could have a beat like this one. All I have to add is to make compress the drum's just a little, they have a strong tone but the background music has a more reverbed melodic thing going so they sound a little seperated.



Ashes Fall From Jupiter Ashes Fall From Jupiter

Rated 4 / 5 stars

Not all that bad.

I like the overall mood and tone of the piece. Not too much to criticize. I do think it would sound really good with just a bit of reverb or delay to fill in the slightly empty spots between each rest.



All Kids Out! - Adult Swim All Kids Out! - Adult Swim

Rated 2 / 5 stars

What?

You just overlayed some sound clips to a song that adult swim used years ago. You didn't do anything at all.


Tantalis329 responds:

I wouldn't say that I did nothing at all, that is a tad harsh don't you think? It took a while to work on this, and it is a tribute to Adult Swim in the old days, so that was kinda the point. Either way, you are entitled to your opinion, Thanks for the review
-Tantalis329